keep calm and carry on - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van tana dieltjens - WaarBenJij.nu keep calm and carry on - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van tana dieltjens - WaarBenJij.nu

keep calm and carry on

Door: tana

Blijf op de hoogte en volg tana

08 Februari 2014 | Verenigde Staten, Edwardsville

hi allemaal!
hier mijn volgend verslagje vanuit het verre amerika. maar eigenlijk voelt het voor mij helemaal niet zo ver want met al dat geskype en facebook ben ik precies dichtbij. ik hoor hier wel totaal niets van europa op radio en tv dus dat is echt wel lastig. mijn tweede week zit erop dus ik begin het goed gewoon te worden al is het constant flexibel zijn want het schema kan elke dag veranderen maar als ek met mijn lessen begin zal daar wat rekening mee gehouden moeten worden. ik heb al leuke activiteiten met de kindjes gedaan en heb al veel leuke momenten gehad. meestal heb ik altijd de tweeling maar soms zijn er korte momenten dat ik alleen tobias heb omdat teagan op ballet zit. vorige keer was ik echt vertederd, eindelijk opende tobias zijn hart voor mij en deed hij lekker zot. hij was echt zichzelf en genoot met volle teugen, zo'n momenten zijn natuurlijk om te koesteren. stilletjes aan beginnen de kindjes in mijn hart te kruipen en omgekeerd. het is echt heel speciaal om de hele week voor die kindjes te zorgen en zoveel mooie en speciale momenten mee te maken die ik als mama nooit zou willen missen denk ik. ik heb al heel veel momenten op foto vastgelegd maar ik mag ze jammer genoeg niet posten op het net. als je toch nieuwsgierig bent naar een leuke foto kan ik er wel eentje sturen via email! woensdag was een geweldige dag, dinsdag had het super hard gesneeuwd dus moesten we wel naar buiten de volgende dag. de sneeuw was niet plakkerig maar was wel perfect om te sleeen. zoals je misschien nog niet weet woon ik op een golfterrein met heel veel heuvels! kwas ook even terug een kind van zeven :) ook heb ik mijn eerste stommiteit hier al begaan, door al die sneeuw gaat het rijden hier moeilijk maar ik was nog niet vertrokken van onze steile oprit of ik reed mezelf vast.. de buurman heeft me gered allengeluk maar plezant was het niet. ben al heel blij dat ik de brievenbus niet geraakt heb want dat zou erger geweest zijn.. vandaag ben ik met de kindjes naar een binnenspeeltuin geweest, eventjes rust voor au pair tana en tijd om andere mama's te leren kennen. deze avond zijn we naar de plaatselijke golfclub geweest om te eten en papa en mama je zou trots op me zijn ze want ik heb grote lekkere varkenskoteletten binnengespeeld jammie!!
dit was het zo wat voor nu het weekend staat voor de deur en moet maar eventjes werken,daarna gaan we naar een familiefeest.
dikke kussen xxxx

  • 09 Februari 2014 - 09:11

    Nancy Van Dessel:

    hallo americain girl, je hebt daar een leuke tijd en beleeft grote avonturen, die auto dat kon iedereen overkomen he. heb het huis gezien en dat is inderdaad indrukwekkend te noemen in die sneeuw. Je klinkt al als een echte mama nu, je bent nu levenservaring aan het opdoen voor je eigen kroost later. Doe zo verder want je doet het super goed !!!!!!!!! mis je xxxxx mama Belgie

  • 09 Februari 2014 - 20:07

    Rudi Dieltjens:

    Wij zijn altijd trots op jou meisje,doe ginder je ding maar.
    Dikke knuffel xxx papa

  • 10 Februari 2014 - 20:32

    Annelies:

    Hoi Tana,je ziet er goed uit, alles loopt vlotjes zo te lezen. Het is wel een mooi huis. Worden er in Amerika geen sneeuwmannen gemaakt? Er ligt toch sneeuw genoeg. Wel fijn dat je zoveel vertrouwen krijgt van je familie dat zal het ook wel aangenaam maken. Ik heb gehoord van moeke dat je kookkunst niet op prijs gesteld werd door de kindjes. Leer ze maar lekker Belgisch voedsel eten.Hou je goed en profiteer van je tijd daar.Veel knuffels, Annelies

  • 12 Februari 2014 - 10:21

    Hilde Keersmaekers:

    Hey Tana,
    Amai , zo'n woning wil ik ook wel , maar dan zonder de sneeuw, want dat is veel te koud voor mij . Fijn te horen dat de kindjes zich stillekesaan op hun gemak beginnen voelen bij jou . De hummeltjes ! Spijtig dat je zo weinig nieuws uit Europa krijgt , want hier gebeurt ook 't één en ander hoor . Je kan misschien een krant on-line raadplegen of je bombardeert één van je dierbaren tot "nieuwslezer". Kwestie van op de hoogte te blijven hé . We kijken elke keer met spanning uit naar je blog, want we zijn natuurlijk reuzenieuwsgierig naar je wilde verhalen . Have fun ! xxxxxx hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tana

Au pair avontuur bij familie sanchez

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1615
Totaal aantal bezoekers 61149

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 20 Januari 2015

Au pair avontuur in Amerika bij de familie sanchez

Landen bezocht: