eerste week in amerika - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van tana dieltjens - WaarBenJij.nu eerste week in amerika - Reisverslag uit Edwardsville, Verenigde Staten van tana dieltjens - WaarBenJij.nu

eerste week in amerika

Blijf op de hoogte en volg tana

25 Januari 2014 | Verenigde Staten, Edwardsville

Hi everybody!
Ik heb veel te vertellen na mijn bijna eindigende eerste week in amerika. Dusiik ben aangekomen in new jersey maandagmiddag en daar werd ik opgewacht door aupaircare en veel andere au pairs jongens en meisjes. We werden naar het hotel gebracht en de eerste dag mochten we gewoon rustig bekomen van de vlucht. Ik ben gaan zwemmen met wat andere au pairs. Ik deelde de kamer met een meisje van korea en eentje van zuidafrika. De volgende dagen werd het heel druk en hadden we les van 8 tot 17. Leuk maar vermoeiend. Ook waren we ingesneeuwd in het hotel. Op woensdag konden we de new york city tour doen s'avonds die wou ik natuurlijk niet missen! Het was echt de moeite en we hadden een heel goeie gids. Ik moet zeker nog teruggaan want we hadden niet zoveel tijd om te spenderen. Dan ben ik do doorgevlogen naar mijn gezin net zoals de andere 137 au pairs. Na 4 uur vertraging ben ik er toch geraakt. Het hele gezin stond te wachten op mij en kleine tobias was al in dromenland. Super vriendelijke mensen en lieve kindjes maar kgaan er mijn peren nog mee zien hoor!! Toen ik mijn kamer zag of beter gezegd klein appartement "wow" was ik helemaal blij. Vandaag mocht ik ook allemaal nieuwe spulletjes uitkiezen,het is vooral kleur blauw en rood geworden. Heb gespeeld met de tweeling vandaag. Ons eerste familiediner was ook een feit, het is aanpassen k'zal het zo zeggen :-) morgen gaan we bij leighannes zus eten die ook een tweeling heeft. S'avonds gaan we naar een soort van toneel met de meisjes. Zondag mss mijn eerste kerkbezoek en mijn eerste au pair meeting al ijschaatsend(met al dat vallen geen goeie eerste indruk waarschijnlijk)
Maandag begint de echte job,spannend!! Ineens een werkdag van 12u tot 20u.
Ik zien het zitten. Au pair tana here i come :-)

  • 25 Januari 2014 - 06:52

    Claudia:

    Hey Tana!
    Sounds good (even if i didn't understand each word) :)
    Wish you all the best for the stay there! :*
    Xoxo Claudia

  • 25 Januari 2014 - 08:30

    Nele:

    Hoi Tana,

    Het klinkt zo enorm spannend!! Het zal inderdaad wel wat aanpassen zijn. Het is allicht een heel andere cultuur dan hier in België, maar zolang het vriendelijke mensen zijn, komt dat allemaal wel in orde he!

    En... schaatsen doe je deels om te vallen... ;)

    Dikke knuffel

  • 25 Januari 2014 - 09:22

    Pieter:

    Zoet ik heb ook niet de beste schaatservaringen, vroeger wel wat tegen het ijs gesmakt :) maar met een ervaren rot naast mij wil ik het nog eens doen :) het skien wil ik ook wel eens proberen met jullie... Kus

  • 25 Januari 2014 - 11:06

    Andrea:

    Hi Tana, all the best for this new experience. :D

  • 25 Januari 2014 - 11:31

    Liesbeth:

    Amaaai, dat klinkt allemaal super. behalve ingesneeuwd zijn natuurlijk. Blij dat het gezin meevalt. Dat is toch altijd spannend. Goede moed maandag!

  • 25 Januari 2014 - 18:43

    Herbert:

    thumbs up, Tana, klinkt allemaal heel plezant !! hoe zit dat met dat zwembad daar ;) dikke kus en show 'em the belgian style

  • 26 Januari 2014 - 20:44

    Rudi:

    Hey Tana,

    Dat ziet er allemaal geweldig uit he daar bij je Amerikaans gezin,kben echt blij dat je eerste kennismaking al goe meevalt.Tof dat we via je blog toch een beetje kunnen volgen wat je daar allemaal uitsteekt.Kzal je hard missen maar ben toch heel fier op jou.Dikke knuffel van papa

  • 28 Januari 2014 - 20:19

    Annelies:

    Hoi Tana, zo te lezen ben je in de wolken met je huisvesting. In America, everything is bigger.
    Geniet van je leven daar en dat zijn weeral ondervindingen die je voor je verdere leven kunt koesteren. Wacht met spanning je volgende verslag af. Tot dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tana

Au pair avontuur bij familie sanchez

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1783
Totaal aantal bezoekers 61162

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 20 Januari 2015

Au pair avontuur in Amerika bij de familie sanchez

Landen bezocht: