Ready to go to America! - Reisverslag uit Broechem, België van tana dieltjens - WaarBenJij.nu Ready to go to America! - Reisverslag uit Broechem, België van tana dieltjens - WaarBenJij.nu

Ready to go to America!

Door: tana

Blijf op de hoogte en volg tana

16 Januari 2014 | België, Broechem

Hallo iedereen :) Op deze blog kan je binnenkort vele verhalen lezen van alles wat ik ginder in Amerika meemaak. Nu is het nog welgeteld 4 dagen vertoeven in belgenland voor ik mijn vliegtuig neem naar newark maandag morgend 10u. De zenuwen beginnen stilletjes aan te komen. Maar ik heb nog 4 leuke dagen voor de boeg met het vriendje en de familie. Ik heb ook al contact gehad via mail met 3 andere au pairs die bij mij in de buurt wonen dus dat is best fijn. Er is 1 chinese au pair die Tina heet en zij woont bij familie van mijn gastgezin dus er is al een leuke connectie! Ik weet dat ik samen in Newark arriveer met een andere chinese au pair die Wendy heet en daarna ook met mij doorgaat naar st. louis. Precies veel chinezen daar in de buurt maar dan kan ik wat nieuwe culturen leren kennen en dat is altijd interessant + chinees eten is lekker :) en dan is er ook nog Annie Marisa van Duitsland die net haar jaar heeft afgerond maar beslist heeft om er nog zes maanden bij te doen! Ik heb er het volle vertrouwen in dat ik daar goed zal opgevangen worden en ik ben zo benieuwd wat mijn eerste indruk gaat zijn van Amerika en ik krijg het vrijheidsbeeld te zien!! Joepie!!
Oeps tijd om op te ruimen en in te pakken nu anders mag ik niet vertrekken van de mama ;)
Tot de volgende blog iedereen!!

  • 20 Januari 2014 - 13:30

    Pieter:

    Lieve schat, een enorme ervaring wacht je daar in het verre Amerika. Je zal wegwijs moeten worden in een nieuwe cultuur, groter land, tijdsverschil, je zal de kinderen geleidelijk aan leren kennen en noem maar op. Al die dingen zijn uitdagingen waarvan ik weet dat je ze zal aankunnen omdat je zelfstandig, sociaal en een doorzetter bent. Ik zal je in de tussentijd enorm missen zeker omwille van je vrolijke karakter, je lief zijn en je attentheid... maar ik kom je zo snel mogelijk ginder opzoeken dat is beloofd ;) ik wens je veel moed en sterkte in alles wat je onderneemt, en weet dat wij je enorm steunen: ik, je familie en uiteraard je vrienden /collega's. Ik hou van jou men lieve schat en kijk er naar uit om je eerste verhalen te aanhoren. Knuffels & kusjes vanuit de koekenstad, Pieter

  • 20 Januari 2014 - 16:28

    Nancy Van Dessel:

    Hoi Tana nu je ergens in de lucht hangt ben ik je blog aant lezen die vier dagen geleden schreef.
    Leuk om zoveel enthousiaste woorden te lezen, je had er echt zin in hé.
    Hopelijk is je volgende blog ook zo dan weten we hier dat je trip goed is verlopen.
    Laat ze ginder maar wat genieten van je vrolijke lach en je enthousiasme, ze zullen niet weten wat ze zien daar in het verre Amerika.
    Geniet er nog met volle teugen van en ik wacht nu vol ongeduld op nieuws.
    Kusjes van u mama

  • 21 Januari 2014 - 19:42

    Yati Van San:

    Veel plezier daar in Amerika!
    Ik volg uwen blog aandachtig! ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

tana

Au pair avontuur bij familie sanchez

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2123
Totaal aantal bezoekers 61165

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 20 Januari 2015

Au pair avontuur in Amerika bij de familie sanchez

Landen bezocht: